Som optakt til et stort cirkusprojekt, arrangede vi en aften, hvor personale og forældre fik fælles sprog og indsats til gavn for elevernes trivsel og udvikling af deres sociale kompetencer.
“Jeg går herfra med troen på, at det lykkes -og med en stor følelse af fællesskab”, lærer
“Det bedste er, at jeg nu tror på, at vi kan komme videre ved fælles fodslag”, lærer
“Vi går derfra med en langt større forståelse for hinandens forskelligheder og indsigt i hvordan vi kan bruge det fremover”, lærer
“Der blev skabt åbninger og tillid til et mere ærligt samarbejde”, lærer
“Jeg har lært mine kollegaer meget bedre at kende”, pædagog
“Den negative tilgang blev vendt til en positiv stemning”, lærer
“Rigtig godt, at øvelser og opgaver er knyttet direkte til vores arbejdsfællesskaber og relationer i hverdagen”, lærer
“Dejligt at konstatere, at gruppen havde et fælles mål og at vi tager ansvar for, at de nye (kollegaer) kommer godt igang”, lærer
“Det bedste var, at høre de andre og vide, at jeg ikke er alene med mine tanker og meninger”, lærer